.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پاسخ فرمانداری نکا به یک خبر شمال نیوز

 شمال نیوز: در پی درج خبری با عنوان «تعریض جاده روستایی و بی خانمانی یک خانواده 5 نفره» در پایگاه خبری تحلیلی شمال نیوز ، جوابیه ای از سوی روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا به این پایگاه ارسال شد که عینا در ذیل درج می گردد.

 

مدير محترم پایگاه تحلیلی خبری شمال نیوز

جوابیه مطلب مندرج در سایت خبری شمال نیوز

ســلام عليكــم

             با صلوات بر محمد و آل محمد ، بر اساس خبر مندرج در تاریخ 18/12/93 شماره  113096(کدخبر)پایگاه خبری شمال نیوز پاسخ ادعاهای مطرح شده در این خبر به  همراه اسناد آن ارائه می گردد و انتظار این است طبق ماده 23 قانون مطبوعات پایگاه خبری مذکور به منظور تنویر افکارعمومی مطالب مورد نظر را منتشر نماید.

به اطلاع می رساند طبق اسناد و  مدارک موجود، آقای سیدمحمد کهنسال با حضور متوالی در دفتر شورای اسلامی دوره های گذشته و دوره چهارم اظهار داشت که لوله آب شرب ورودی اصلی روستا که قدمتی 30 ساله داردموجب تخریب و تَرَک خوردن ساختمانش شده است و خواستار جابه جایی لوله آب شد که با اقدام مسئولان(اعضای شوراها و دهیاری و پیمانکار) طبق صورتجلسه مورخ 17/4/93درتاریخ16/6/93جابجایی لوله انجام پذیرفت.

در ادامه برای اجرای طرح هادی و تعریض جاده50/13 متر از آکس جاده بود که طبق گزارشات شورای اسلامی و دهیاری روستای زرندین، با وجود آنکه اجرای این طرح فاصله زیادی با ساختمان نامبرده داشته است وی چندین بار مانع اجرای طرح  می شد و حتی به  تهدید عاملین و مجریان طرح  نیز می پرداخت.

این طرح هیچ گونه آسیبی به منزل وی وارد نکرده است و بر اساس تصاویر موجود و مستندات مکتوب، برداشت خاک ، سنگ و غیره بعد از جدول با مسئولیت و حضور و درخواست خودش بوده است.

همچنین طبق مدارک موجود نامبرده ،جاده دسترسی  به منطقه مسکونی خود را مورد تجاوز و تخریب قرار داد که در تاریخ 11/10/93 منجر به شکایت کتبی اهالی گردیده است .

بر اساس مستندات موجود، مجریان طرح گاز نیز به منظوراجرای آن (نصب کنتور گاز)چند بار به منزل نامبرده مراجعه کردند و خواستار همکاری با فرد مذکور (آقای کهنسال) شدند اما هر بار به دلایل گوناگون وی و خانواده اش از همکاری سرباز می زدند.

در نهایت طبق مستندات و با توجه به وقایع مرتبط با این موضوع و نیز دغدغه های مسئولان برای رفع نیازهای مردم، فرمانداری شهرستان نکا همچنان آماده حل مساله را دارد.

انتظار می رود برای طرح مسائل مشابه به رفع معضلات و مشکلات در جامعه کمک می کند بدواً بررسی اولیه صورت گرفته تا اخبار درج شده موجب تشویش اذهان عمومی نگردد.

  رحیـم قاسمی طوسی
سرپرست فرمانداری شهرستان نكـا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.